Sabtu, 6 Mac 2010

test

helllo test




tesfa
as
das
das
da
sda
sd
asd

6 ulasan:

Kamen Rider berkata...

test failed

Kujie berkata...

wah... nk peksa ke?

upsr?

MalamDecipher berkata...

ape ni???? +_+ cuba explain dlm bahasa bumi @ manusia yg duduk kat msia...

TMUkmkd berkata...

@kamen lulus la!
@kujie wow T_T kak kujie komen post macam ni :p
@quantum ok aku terangkan

ni aku buat petang semalam. sebab ada seorang sekreterian majlis perwakilan pelajar jumpa aku nak tanya pasal blog apa yang patut diorang guna untuk publisiti mpp. so aku tunjuk la macam mana perbezaan antara blogspot dan wordpress free :D dapat la post ni. lupa nak padam balik :D

ok aku kene berhati2. blog ni masih ada follower ^_^

Kujie berkata...

blog ni masih dlm blogroll ' teman tapi mesra'

TMUkmkd berkata...

@kak kujie owh patut la ! masih ada dalam blogroll :D kak kujie punya saya rss je