Khamis, 10 Disember 2009

Jom Main Friendster !

MOL beli Friendster
Baru je keluar berita. Pendapat korang?

Fakta: Friendster adalah jaringan sosial no 3 dunia dibelakang Facebook dan MySpace (Tagged?).
Fakta: Friendster mempunyai 115 juta pengguna seluruh dunia.

Trivia: Mungkin untuk menjadikan Friendster sebagai satu hub yang lebih mendekati hati orang asia dan Malaysia.

Risiko: 115 juta pengguna berdaftar. Berapa peratus yang benar-benar aktif sehingga kini?

Kesimpulan: Tunggu dan lihat.

7 ulasan:

sukiminna berkata...

banyak dah beralih arah ke bukumuka selepas friendster diserang masalah spam & kebocoran gambar-gambar private

zxara berkata...

aku da lame tnggalkan FS.. da betuka tp tetap xbesh.. huhu.. MS pon ku da slow.. FB jela.. btw.. add la aku :) hehe..

♛ Kerani Sekolah ♛ berkata...

walaupon frenster sudah berubah wajah, org tak main jugk la..melainkan org yg tak tahu nak gune fesbuk & twitter lagi, mesti dok melayan jugak frenster yg tak best nih..

BloggerJalanan berkata...

bg aku...
fs ni xde pe yg berubah melainkn skin die je..
so still msih brade di takok yg lame..
da aku fb lebeh user friendly n fun..
twitter no komen sbb x cube ag...
tp misi ke3 3 ni x len dan x bukan nk rptkn ukhwah..
(^_^)v

TMUkmkd berkata...

@suki heh gambo2 tuh mysepeh tu lagi berlambak2 ^_^

@zxara ko la add aku :p

@durian heh mungkin tiba2 nanti dia best ke haha..

@naq ooo rugi seh tak try twitter.

sukiminna berkata...

@durian runtuh:
oh tak juga.. ada yang aku baca entri di blog mereka menolak menggunakan facebook atas dasar kerana owner fb adalah yahudi.

muyyaQ™ berkata...

still main lagi. :D mane leh berenti. nostalgia tuh.. since phase II after friendster launch.