Khamis, 21 Januari 2010

Ralat Laman Thundermatch

Member aku mengidam dengan Razer Tarantula. Aku jalan-jalan tolong mencari harga sampai ke thundermatch. Dah jumpa. Harganya RM329.00. Ok tamat disitu. Belek-belek laman ni dan aku pelik kenapa keluar macam ni.



Benda ni akan keluar kalau aku tak pilih produk daripada kategori yang disediakan. Contohnya "keyboards & mice". Kalau aku tak piih produk sebagai contoh Razer, akan keluar ralat seperti gambar di atas. Tekan gambar untuk paparan yang lebih menarik.

Patutnya kalau orang pilih "keyboards & mice" dia akan bawa pengguna ke satu paparan yang akan tunjuk semua produk yang ada dalam kategori tu. Betul itu yang cuba diorang lakukan. Tetapi masalah ini berlaku seolah-olah diorang nak panggil sesuatu daripada database. Hiperrangkai ke produk ada. Dia tunjukkan melalui gambar. Oleh itu apa yang berlaku sebenarnya dalam ni? Mungkin ada orang yang boleh terangkan :p

Pelik dan aneh.

notakaki: di akhir ralat terdapat satu tulisan "[TEP STOP]"

2 ulasan:

touyakaruma berkata...

Ohhh ada bug kot

Momomalaya berkata...

errrr... aku taw bug tu apa
tp bug tu actually apa?