Sabtu, 26 Disember 2009

Salam Perkenalan dari sukiminna

Assalamulaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca Ada Masalah Baru Nak Cari. Ya, sememangnya blog berinformasi dengan nama yang teramat panjang. Tapi aku masih lagi menjadi pengikut setia. Mengapa? Kerana gaya penulisan authornya encek Syafia yang padaku pandai mengambil hatiku untuk terus membaca artikel – artikel yang pendek tetapi padat atau panjang tetapi menarik. Dan kini aku juga sebahagian dari blog yang tidak kurang hebat ini.Betapa bertuahnya. Terima kasih kepada owner blog ini kerana menjemput aku

Dimana pula adabnya ya. Terus Membebel tak tentu hala. Maafkan daku. Nama penaku ialah sukiminna. (Izinkan suki menggunakan kata nama ‘aku’ kerana sudah terbiasa). Mungkin korang tidak kenal aku. Kerana aku bukanlah penulis dari blog yang masyur bernama sukiprattle.

sukiprattle.blogspot.com

Kebiasaanya aku membebel berkenaan perkara-perkara teknikal di sana. Tetapi ada juga entri yang hanya berkisar sekitar kehidupan seharian aku sahaja. Aku adalah seorang LELAKI. Betul. Encik Suki.Harap maaf sekiranya namapenaku ini mengelirukan sesetengah pihak. Bukan niat aku sengaja untuk mencari fame murahan menggunakan nama seakan perempuan. Bagi yang rasa perlu untuk mengetahui lebih lanjut tentang aku boleh lihat profileku disini. Selain di sukiprattle aku juga dijemput untuk menulis di BlogZaika. Tetapi masih belum menyumbangkan apa-apa artikel. ampun..

blogzaika.co.cc

Aku sebenarnya tidak pandai menulis, dan gaya penulisan ku tidak tetap. Sekejap skema dan sekejap tak berhemah. Kadangkala apa yang aku tulis seiring pendapat orang & adakalanya bercanggah. Nyatanya aku tak haruskan semua orang bersetuju dengan pandanganku. Kalau semuanya sefikiran tak meriahlah dunia. Akan hanya ada Celcom sebagai communication provider, hanya MAS sebagai syarikat penerbangan dan KFC sebagai fastfood.

Tapi itu tak bermaksud korang tak boleh berkongsi idea dengan ku. Aku terima segala komentar. Yang “hangat” dan juga yang “hangit”.

Berkenaan skop penulisan aku untuk blog ini barangkali masih tentang teddy bear aku teknikal. Takkan aku nak cerita pasal personal pulak dalam blog jemputan.adeh. Rasanya cukuplah bebelan aku yang panjang lebar buat kali ini. InsyaAllah jika ada masa terluang korang akan nampak lagi artikel dari aku.

Nota Bebel:
1. Entri ini aku guna WLW (Windows Live Writer)
2. Aku buat entri ini sambil dengan Adam Songs – Blink 182 yang aku download guna plugin Skreemr dalam Songbird.

10 ulasan:

TMUkmkd berkata...

hah.. ok la tu.. XD

Unknown berkata...

salam perkenalan jua

muyyaQ™ berkata...

w00t~

sukiminna berkata...

woha..femes blog ko ni..
kejap je kuar dah ade komen..:)

@ruff:
salam eh cam penah je numpak

@muyya@:
wohaaa..

TMUkmkd berkata...

@ruff heh thanks singgah XD
@muyyaq w00t~
@suki femes menda.. ni sebab ko yang popular la~ :)

sukiminna berkata...

haha..xpemes
tgk lepas aku reply takde org nak reply dah

TMUkmkd berkata...

@suki ceh.. dah tu je yang aku ada :)

wachak berkata...

aduyai bro .... wa gelak guling2 ni. serius nyer konyer intro ...

sukiminna berkata...

@wacak: cis kuang asam ko wacak..ala belog ni pun belog siyes tul tak tuan rumah?hehe. segan la aku nak merapik cam dalam belog sukiprattle tu.hehe

TuanTanah berkata...

@wacak huih serius ek XD
@suki ceh. bukan slalu ko leh jadi serius