Sabtu, 9 Januari 2010

PITA Punya Pasal, Ku Gagahkan Jua

Adalah dengan ini aku dan rakan-rakan (mahu menggunakan ganti diri "aku" pula sekarang) mengumumkan kewujudan forum PITA yang diterbitkan khas untuk semua rakan-rakan sepejuangan yang sedang menghadapi PITA sekarang ini. Mungkin dapat membantu mereka daripada mati tidak terbantu kepada hidup kembali.

Walaupun aku dan rakan-rakan bukanlah pakar dalam hal sebegini sebenarnya tetapi kita bantu apa yang mampu.
Walaupun aku tidak menggunakan Windows, tidak menggunakan .net, tidak menggunakan mobile, kerana aku menggunakan linux, netbeans, glassfish, java, struts dan six sigma aku tetap mahu mencuba untuk membantu. Kita sama-sama bantu.

[forum PITA]

Notakaki 1: sebenarnya kerana terkenangkan kepada cara bantu membantu kini yang tidak terlalu membantu orang yang membantu (kurang faham abaikan)
Notakaki 2: bukan hanya untuk tahun akhir IT sahaja, mungkin tahun akhir - 1 juga boleh masuk sama. Mana tahu boleh membantu.
Notakaki 3: bukan hanya untuk PITA sahaja, tugasan juga dapat dibincang. Tetapi bukan untuk cedok tanpa perkongsian (memerlukan kerjasama)
Notakaki 4: bukan hanya untuk IT sahaja. Mana tahu kos lain mahu berbincang juga. Katakan sahaja kos anda untuk dihidupkan sub bod.
Notakaki 5: benda ini terjadi kerana forum didalam elearn masih tidak siap!

2 ulasan:

sukiminna berkata...

apakah itu..roti pita? atau roti piza?..heheh..

elearning U xley harap kan..akunye elearning kat sini dlu mantap masa mula2 kuar..pastu makin lama makin malap..

MoodleDoodleNoodle berkata...

haha biasa la tu.. elearning kat U memang akan jadi malap ==" yang neh 2nd ver eleran yang umt buat.. harap2 ok la. diorang guna moodle