Khamis, 30 Oktober 2008

Asus & Intel Mahukan Anda

siapa dekat sini tak tahu apa itu asus ()?
siapa dekat sini tak tahu apa itu intel (
)?

kalau anda semua dah tahu, so sekarang ni
& sedang mencari idea baru dalam R&D mereka untuk membina semua komputer akan datang. mungkin mereka mahukan konsep daripada anda.

mungkin anda yang sedang membaca ini ada peluang untuk memasuki pertandingan ini.

apa yang diorang nak?
ada tiga.. idea, idea, idea.
yup hanya idea sahaja yang mereka mahukan.

kenapa saya kata anda ada peluang. ni adalah salah seorang candidate yang sudah menghantar penyertaannya


simple je idea dia. dua2 tempat touch screen. korang percaya tak, saat pertama K tengok idea ni, kompem idea ni tak la payah pun, just cedok daripada Nintendo DS je. so korang alang2 borak2 kosong tu kan, masa makan tu kan, korang try pikir apa laaaa yang korang terfikir komputer akan datang jadi. mana tahu korang makan dan pinggan tu adalah komputer. yang menunjukkan kandungan makanan tu. apa bagusnya. apa nutirennya. macam tu la.. tapi tu idea je la.

kalau ko nak ambik idea tu pun boleh. aku takkan la nak taruk idea macam tu.. kene advance dari korang la idea aku. so, siapa punya idea best, dia la menang.

nak masuk tak?
benda ni terbahagi kepada 3 bahagian. notebook, netbook dan gaming notebook. so apa tunggu lagi. gerak la....... ambik kertas, ambik pen, lukis jeeeeeee tah tah dah jadi gini


wateproof laptop. simple je idea tu.... tapi.. mendapat undian tinggi sekarang (aku pun undi dia)
macam mana dia boleh terpikir idea ni? sebab sepanjang hidup dia, dia dah hilang 3 lappy sebab? dia duduk dekat laut dan kelembapan laut tu makan lappy dia.

aku tulis ni untuk bagitahu korang lepas aku diberitahu oleh
CNETNews : Intel, Asus partner on "dream PC" design site
tgDaily : We the people shall design a PC for Asus and Intel

so korang boleh masuk dalam ni untuk hantar idea korang
WEPC

Tiada ulasan: