Khamis, 23 Oktober 2008

Today, What Day To Geek?

selamat hari sahabat,
berikan kepada 125 orang sahabat baik anda
dan tunggu berapa ramai yang mengatakan
anda adalah sahabat baik mereka

pernah tak korang terima benda macam ni la.. dalam henphon? surely pernah kan? emm macam tu jugak la dalam dunia net techies (geeks) ni.

tapi aku bukan geeks, dan aku tak sambut hari ni

nak tahu kenapa? 20-10-2008 digelar sebagai Hari Anti Cetak Rompak yang dikelolakan oleh pihak Microsoft (
). so kalau korang anti piracy program, apa lagi.. buat la party :P

semalam hari apa? EMM KORANG AGAK LA, HARI APA? EMM AKU TENGAH BAGI KLUE LA NI. AKU DAPAT NI DARIPADA MEMBER FORUM AKU, rEDmAGE



WALAUPUN SEDIKIT LAMBAT, SEMALAM ADALAH HARI CAPS LOCK SEDUNIA. NI PULUN TULIS GUNA CAPS LOCK NI.

tapi aku bukan geeks, dan aku tak sambut hari ni

emm tah tah esok hari anti-caps-lock pulak kot.

tapi aku bukan geeks, dan aku tak sambut hari ni

so kepada semua geeks sedunia, selamat menyambut hari hari korang. dan aku tetap aku
bukan geeks dan aku tak sambut hari tu

kisah ini diolah semula daripada apa yang diceritakan oleh
Microsoft : Global Anti Piracy Day
enGadget : Happy International Caps Lock Day

Wikipedia : Caps Lock
LifeHacker : International Caps Lock Day

2 ulasan:

Zany Holidays Blogger berkata...

CAPS LOCK FOREVER!!!

TMUkmkd berkata...

heh.. p/s: ini posting masa bila la.. ==" tak ingat langsung K pasal tajuk ni