Isnin, 6 Oktober 2008

My First Try Guna Photoshop CS3

rehat kejap pasal troubleshoot. sekarang ni tengah semangat blajar Art & Design

setelah lama guna Macromedia () FireWorks () 8, K try guna Adobe () Photoshop () CS3.. (jangan tanya ori ke tak)

UMT Close Chess Competition Advertisment

fuhh ni la hasilnya.. hehe kalau rajin komen la apa patut. ni 1st time guna
.. (serius, 1st time gune .. tau2 dah guna CS3) mintak tunjuk ajaaaa~~

ni sepupu yang buat.. dia dah terrer dah guna
..


afikah - sepupu jugak <-- kantoi pegang botol susu

gambar ni masa 1st day raya


ni... tak tahu nak kata macam mana.. wakakka.. tapi nama dia hannani.

ni masa 2nd day raya

so.. slamat mengkomen
tetap akan diguna dan tak tahu la akan datang akan ditukar ke pulak..


jap jap jap.. kenapa kejap macromedia, kejap adobe, apa beza kedua
dan ni? kalau nak tahu, (kalau la), sudah tiada lagi dalam hal hal graphic & design ni, sebab pada tahun 2005, tamat persaingan antara
dan kerana telah membeli dan menguasai . so, semua produk termasuklah menjadi dibawah dan bertukar kepada nama baru .

yang latest,
. kenapa nak kene ada kalau ada ?
K agak ni mungkin mengapa dan kenapa
  • pelanggan yang lama telah menggunakan fireworks tidak manu menukar ke fireworks kerana untuk membeli program baru mahal, lebih baik upgrade
  • oleh kerana itu, membuat satu langkah penting yang membolehkan semua produknya berinteraksi dengan satu sama lain, so kalau dulu orang guna , so dia boleh bagi orang lain yang ada sambung dan setiap itu ada kegunaannya, lain bahagian kepakarannya.
update:
gabungan beberapa brush, vector image (illustrator) dan , ni draf kasar untuk advertiement chess competition tu

2 ulasan:

sukiminna berkata...

sememangnya lebih cantik dari poster contest catur kat U ak..hehee...ske la efek rekahan tu..cambest jek

SyaFia berkata...

haha.. oo macam tu ek.. hehehe thanks fur ur comment