Khamis, 4 September 2008

Siapa K dan dimana K berada di Internet?

K slalu ada dekat forum. dan ada yang active dan ada yang just jadi silent reader je. tapi lebih kepada computer troubleshoot la. antara yang active la



tmuforum
<-- ni K buat sendiri, sebenarnya untuk kumpulkan seluruh komuniti UMT. dalam ni kurang la troubleshooting. (nick : TMUkmkd)


cari
<-- agak kurang masuk kini, sebab server diorang asyik bengong. K first masuk sebab ada brontok dulu. wakkaka. bukan K yang kene, K just nak bagi solution. (nick : kmkd)


putera
<-- ni pun sudah jarang-jarang masuk, kalau masuk tak post. jadi silent reader je. sebab rasa tak layak nak tolong. ramai lagi pakar dalam ni. so, just watch and learn. ramai yang K kenal dalam ni. antaranya, john dan aponie (developer GVR) (nick = noobs)


sifoo
<-- now makin rajin masuk dalam ni. sambil tolong hal komputer sambil ambik ilmu dari diorang balik tentang art and design. hehehehe.. sebab K tengah belajar guna illustrator dan fireworks (nick : kmkd)


kita
<-- kita.. dah lama sangat tak masuk dalam ni. sebab apa ek? maybe ada sebabnya. sebab tiada masa dan tiada isu yanghendak diutarakan. dan seperti forum K sendiri, kurangnya masalah troubleshooting menyebabkan K lebih menjadi silent reader. (nick : kmkd)


bincangdotnet
<-- kadang-kadang masuk, kadang-kadang tak. kenapa? sebab yang sama. kurangnya masalah troubleshoot dalam bidang yang K tahu. (nick : kmkd)


myetribe
<-- sedara yang suruh masuk. jadi just try jadi moderator.. tapi disebabkan ada hal yang tak dapat dielakkan, jadi tak la active dalam ni. maybe concept diorang tak kene kot dengan K (nick : kmkd)


forum forum lain yang K pernah masuk
lowyat
gua
revolusi
inspire lab
chip

dan ada lagi yang international

Tiada ulasan: